keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Hahaha-haastaja

Olen tavattoman cool,(1) enkä ota blogissani osaa haasteisiin.(2) Ne ovat usein aika tylsiä, enkä usko, että ketään kiinnostaa ruokabravuurini kasvislasagne(3) tai kymmenen muuta faktaa minusta. Jo blogihaasteiden listanomainen visuaalinen ilme on mielestäni niin luotaantyöntävä,(4) etten halua sitä omassa blogissani nähdä.

Olen kuitenkin itseni kiusaamisen mestari ja haasteet ja niistä voittajana selviytyminen kiihottavat aina silloin tällöin mieltäni.(5) Lisäksi olen kissaihminen(6) ja huono matikassa.(11)

Tulin viimeksi todella onnelliseksi vähän turhan kauan sitten.(1) Teen päätökseni järjen ja tunteen yhteispelinä.(7) Ehkä elän myös liian vähän hetkessä, siksi tavatessani uusia ihmisiä kiinnitän huomiota lähinnä oman ääneni värinään ja uuden tuttavan nimi sekä hiusten väri hujahtaa vauhdilla ohi.(2)

Huomaankin joskus harhailevani valveilla ollessani unenomaisessa horroksessa. Tämän huomasi myös ajo-opettajani, jonka oppiin palaaminen olisi pahinta mitä minulle voisi tapahtua itsestään selvien kuolemien ja muiden hirveyksien jälkeen.(9) Viimeksi nukkuessani ihan oikeasti  lempituoksussani puhtaissa lakanoissa(5) näin unta, että lähetin viestin ystävälleni, joka pyysi minua olemaan häiritsemättä, koska hänellä oli seksisessiot meneillään.(4)

Ajomaikkani mielestä olin totaalinen kiisselipää, mutta muiden muistoihin toivoisin jääväni vähän tärähtäneenä, mutta lempeänä sekä ratkihauskana kaverina.(6) Ehkä he muistaisivat myös oudot tapani, joita en itse tiedosta.(8)

Hieman outoa on se, että suhtauduin niin hellätunteisesti lähes kaikkeen ruotsinkieliseen musiikkiin(3) ja sänkyyn kannettuihin herkkuaamiaisiin pannukakkuineen ja hedelmineen.(10) Tällainen koskettaisi minua syvästi, toisin kuin elokuvat(11)

Siis mitä? Miks? Kuin nyt sillleen? Milloin? Ketä? Jaa mää vai? Häh? Oisko tulta? Mitennii? Kuidas käsi käib? Onko pakko?

2 kommenttia:

  1. kyllä, haasteet ovat yleensä tylsiä mutta niistä voi tehdä itse mielenkiintoisia ;) tämä oli ainakin cool,niinkuin sinäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haasteet on tehty voitettaviksi :) Olisi varmaan epäcoolia paljastaa tässä vaiheessa, että olen oikeasti aika taskulämmin, joten pelkkä kiitos! Sekä kehusta että haasteesta.

      Poista